دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) بانکداری الکترونیک در بانک ملت با رویکرد

قسمتی از متن پایان نامه :

از دید موسسات مالی

  • ایجاد و افزایش شهرت بانک ها در افزایش نوآوری
  • حفظ مشتریان کنونی بانک
  • جذب مشتریان جدید
  • گسترش محدوده جغرافیایی
  • ارائه خدمات بیشتر به مشتریان کنونی
  • افزایش امکان رقابت
  • کاهش هزینه

2-9-2) از دید مشتریان

    شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

  • صرفه جویی در زمان
  • دسترسی به کانال های متعدد
  • صرفه جویی در هزینه ها

2-10) معایب بانکداری الکترونیک

مشکلاتی که در برابر توسعه ی بانکداری الکترونیک در جمهوری اسلامی ایران وجود دارند عبارتند از :

  • عدم وجود تجهیزات منسجم بین بانکی
  • حاکمیت سیستم های بانکداری سنتی بر بانک های کشور
  • گران بودن سیستم های بانکداری الکترونیکی
  • کمبود نیروهای متخصص و مراکزتحقیق و توسعه در بانک های کشور
  • عدم وجود تحقیقات کاربردی در زمینه ی مطالعه اندازه نیاز جامعه به این گونه خدمات و مطالعه شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه در پذیرش آن .

2-11) علت های عدم استقبال مشتریان از سرویس های بانکداری الکترونیک

می توان علت های استقبال مشتریان بخصوص مشتریان بانک ملت از سرویس های بانکداری الکترونیکی بانک ملت را بصور اختصار در ذیل اظهار نموده :

  1. امنیت
  2. عدم آگاهی در مورد سرویس ها
  • مشتریان به درستی نمی دانند که برای بهره گیری از سرویس ها چه کاری بایستی انجام دهند.
  • تا چه حد بایستی مسلط به دانش کامپیوتری باشند تا بتوانند از این سرویس ها بهره گیری کنند.
  1. عدم نیاز به بهره گیری از این سرویس ها
  • خوگرفتن به سیستم فعلی
  • عرضه سرویس های محدود در اینترنت
  • عدم آشنایی با مزیتها
  1. . نداشتن امکانات
  • کامپیوتر
  • مودم
  • اینترنت
  • سرعت پایین اینترنت
  • برنامه های کامپیوتری لازم
  1. عدم رغبت به بهره گیری از این سرویس ها

این دسته از افراد ممکن می باشد توانایی لازم را برای بهره گیری از سیستم داشته باشند اما انگیزه ای برای این کار ندارند.

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

هدف اصلی این پژوهش کاربرد تکنیک های ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) دربانکداری الکترونیک بانک ملت  جهت تخصیص بهینه منابع موجود به مصارف می باشد

  • طراحی مدلی مناسب برای ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در بانکداری الکترونیک بانک ملت
  • تدوین شاخص های ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) دربانکداری الکترونیک بانک ملت
  • توسعه مبانی نظری و تئوریک در زمینه بانکداری الکترونیک بویژه در بخش ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF)
  • انجام ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در اداره کل بانکداری الکترونیک بانک ملت

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) بانکداری الکترونیک در بانک ملت با رویکرد  با فرمت ورد