دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) بانکداری الکترونیک در بانک ملت با رویکرد

قسمتی از متن پایان نامه :

پیامدهای اقتصادی گسترش بهره گیری از پول الکترونیکی

نشر گسترده پول الکترونیکی با در نظر داشتن ویژگی های خاص آن، به گونه گسترده سایر بازارها و متغییرهای اقتصادی را تحت تاثیر قرار خواهد داد. افزایش کارایی مبادلات: یکی از مهم ترین پیامدهای مثبت گسترش بهره گیری از پول الکترونیکی در افزایش کارایی مبادلات می باشد.

پول الکترونیکی به چند طریق به کارآمدتر شدن مبادلات کمک خواهد نمود:

1) پول الکترونیکی را ارزان تر خواهد نمود.

2) هزینه نقل و انتقال پول الکترونیکی به دلیل بهره گیری از شبکه اینترنت موجود و رایانه های شخصی بهره گیری کنندگان، بسیار کمتر و شاید نزدیک به صفر می باشد.

3) پول الکترونیکی نیز بدون مرز می باشد. هزینه بسیار زیاد کنونی نقل و انتقال بین المللی پول نسبت به نقل و انتقال آن در داخل یک کشور معین، به گونه قابل توجهی کاهش خواهد پیدا نمود.

4) وجوه پول الکترونیکی به گونه بالقوه می تواند به وسیله هر شخصی که به اینترنت و یک بانک اینترنتی دسترسی دارد مورد بهره گیری قرار گیرد.

5) پول الکترونیکی پرداخت های شخص به شخص را نیز امکان پذیر می کند.

6) پیدایش پول الکترونیکی نوعی انقلاب پولی در اقتصاد امروزی و نسل های برتر اقتصاد پولی به شمار می رود و با تکمیل فرآیند اعتمادسازی ارکان اقتصادی خرد و کلان به بهره گیری از این پول، دامنه تحولات آن بیشتر خواهد گردید.

مهم ترین ویژگی های این نوع بانک ها این می باشد که در ارتباط بین بانک و مشتری، جایگاه فیزیکی بانک یا مشتری نقشی ندارد و وابستگی نداشتن به جایگاه فیزیکی، به علاوه که زمینه رقابت بین بانک ها را تغییر داده و تأثیر فاصله مکانی از بانک را در هزینه نهایی ارایه خدمات بانکی به مشتری از بین می برد و پیامد عمده دارد اول این که امکان مبادله خدمات مالی در بازارهای خرد کشورهای مختلف را فراهم می سازد، دوم این که بانک های مجازی می توانند جایگاه فیزیکی خودشان را بدون این که تغییری در ارتباط خود با مشتریان شان ایجاد کنند، تغییر دهند پس بانک های مجازی در مقایسه با بانک های سنتی انعطاف پذیرترند و نسبت به تغییر شرایط اقتصادی یا مقررات قانونی، به سرعت واکنش نشان می دهند و می توانند از کشوری به کشور دیگر نقل مکان کنند.

2-14) دولت الکترونیک در بانکداری الکترونیک

دولت الکترونیک یکی از ضرورت های جهان امروز می باشد که بسیاری از کشورها به دنبال ایجاد آن در کشور خود هستند.

دولت الکترونیکی عبارت می باشد از بهره گیری سازمان های دولتی از فن‌آوری های جدید اطلاعاتی وارتباطی جهت ارائه وتوزیع خدمات و اطلاعات به صورت به هنگام وشبانه روزی در کمترین زمان، با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت به شهروندان، بخش های تجاری و تولیدی و سایر مشتریان دولت می باشد به گونه ای که انها از طریق سیستم‌های کامپیوتر بتوانند با دولت ارتباط مستقر کنند ومشارکت بیشتری در اداره امور دولتی وفرایندها ونهادهای مردم سالار داشته باشند.

تلفن اولین فن آوری ارتباطی بود که در اغاز قرن ۲۰سبب بهبود وتسریع دوند در فعالیتهای دولتی شد۰ زمانیکه بخش های خصوصی درسا ل۱۹۹۰به ارائه خدمات الکترونیک پرداختند دولت امریکا از این لحاظ بسیار عقب افتاده بود لذا در نظر داشتن این مسئله معطوف گشت که ارائه خدمات

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

هدف اصلی این پژوهش کاربرد تکنیک های ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) دربانکداری الکترونیک بانک ملت  جهت تخصیص بهینه منابع موجود به مصارف می باشد

  • طراحی مدلی مناسب برای ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در بانکداری الکترونیک بانک ملت
  • تدوین شاخص های ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) دربانکداری الکترونیک بانک ملت
  • توسعه مبانی نظری و تئوریک در زمینه بانکداری الکترونیک بویژه در بخش ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF)
  • انجام ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) در اداره کل بانکداری الکترونیک بانک ملت

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : ارزیابی و رتبه بندی عوامل بحرانی موفقیت (CSF) بانکداری الکترونیک در بانک ملت با رویکرد  با فرمت ورد